Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Savoir Vivre (Σκηνοθεσια Καρολος Ζωναρας(2000)

http://www.youtube.com/watch?v=dFopkWmWTBc

Οτι συμβαίνει σωστά συμβαίνει.
Εγώ αγαπώ μόνο αυτό που μου συμβαίνει.
Για εμένα δεν υπάρχει τίποτα πέρα απο αυτό.
Συγκεντρώνομαι στο Αντικείμενο, στις Πράξεις, στο Κανόνα, στη Σημασία.
Εγώ δεν είμαι πλέον ένα ποντίκι. -Εγώ δεν είμαι πλέον ένα ποντίκι-
Εγώ δεν έχω πλέον κρυψώνες. Δεν φοβάμαι το Φως.
Εγώ στον εαυτό μου λεω πάντα της αλήθεια.
Εγώ με τον εαυτό μου δεν είμαι ποτέ επιηκείς.
Εγώ τους άλλους οτι και αν κάνουν δεν τους κρίνω ποτέ.

Γενναίος Δυνατός Θαρραλέος.

Δεν φοβάμαι τίποτα Τίποτα.
Ακούω να μιλάνε για το θάνατο και είναι για εμένα το ίδιο, όπως όταν θα τον αντικρίσω κατάματα.
Εγώ δεν βασίζομαι ποτέ στην ελπίδα.
Για εμένα δεν υπάρχει ελπίδα.
Γιατί εγώ ξέρω να Ζώ. Ξέρω να Πεθαίνω.
Για εμένα δεν σημαίνει Τίποτα η τύχη. Ούτε όταν υπάρχει ούτε όταν απουσιάζει.

Εγώ την τύχη των άλλων δεν την ζηλεύω Ποτέ.
Εγώ μόνο σε κόπους ξέρω να υποβάλλομαι, όσο μεγάλοι και αν είναι, στηρίζοντας το σώμα με την ψυχή μου και δεν κάνω Τίποτα για τη δόξα, ούτε για την υστεροφημία μου.

Εγώ δουλεύω Μόνο για την συνειδησή μου, για το Καλό των συνανθρώπων μου.
Γιατί εγώ σέβομαι τους άλλους.
Εγώ Αγαπώ τους άλλους, περισσότερο και από τον εαυτό μου.



Λοιπόν, Τί θα γίνω Εγώ; Τί θα γίνω Εγώ; Εγώ Τί θα γίνω;

Εγώ θα γίνω
Χρήσιμος
Άξιος
Χρήσιμος
Χρήσιμος
Άξιος

Εγώ θα γίνω Άνδρας


Εγώ δεν θα είμαι πλέον ένα ποντίκι.
Εγώ θα πάψω να είμαι σκουλήκι.
Εγώ τους άλλους δεν θα κρίνω ποτέ. ΠΟΤΕ

Εγώ θα αγαπώ τους άλλους -Θα Ζώ για τους άλλους -Θα είμαι χρήσιμος για τους άλλους
- Θα υπάρχω για τους άλλους


Θα είμαι χρήσιμος για τους άλλους
Άξιος για τους άλλους
Αποτελεσματικός Θετικός Σωστός
Σωστός


Δυνατός, Θαρραλέος, Μεγαλόψυχος, Αλτρουιστής, Πρόθυμος, Ευχάριστος, Χρήσιμος, Θετικός, Ουσιώδης.

Εγώ είμαι ένας άνδρας Σωστός που δεν φοβάται πια ΤΙΠΟΤΑ.

ΤΙΠΟΤΑ

Konstantir

1 σχόλιο:

  1. τέλειο! αν ολοι μας πιστεύαμε και κάναμε πράξεις αυτα που γραφεις παραπανω θα ξέραμε να ζουμεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή